Danny Jansen maakt vers en gezond eten WOKKING LEKKER!

55 wokrecepten: gezond, snel én lekker

06 JULI 2017, AMSTERDAM
Samenvatting
Hoe krijgen we snel een lekkere en goede maaltijd op tafel? Dat is de dagelijkse uitdaging van een grote groep Nederlanders. Wokken is de oplossing! 24Kitchen-chef Danny Jansen maakt wokken weer helemaal van deze tijd met gezonde, snelle en verse wokrecepten vol smaak en variatie, en niet alleen uit de Aziatische keuken. WOKKING LEKKER verschijnt op 12 september, waarna de recepten in WOKtober te zien zullen zijn op 24Kitchen bij HET WOKJOURNAAL.

We vinden gezond eten met verse ingrediënten steeds belangrijker, maar hebben vaak niet de tijd om lang in de keuken te staan. Daar heeft Danny Jansen dé oplossing voor: wokken! Wokken is een snelle manier van bereiden, waardoor vitamines en voedingsstoffen bewaard blijven en smaken goed tot hun recht komen. In het boek, met 55 snelle, gezonde en perfect gebalanceerde gerechten, legt Danny ook op overzichtelijke wijze uit hoe wokken in zijn werk gaat, welke smaken en ingrediënten je kunt combineren, en hoe je je wokgerecht kunt opbouwen. Ontdek recepten voor woksauzen en zelfs toetjes uit de wok; wokking lekker!

Over de auteur

Danny Jansen (1979) groeide, als zoon van een Indische vader en een Nederlandse moeder, op tussen de rijst en de boerenkool. Al op jonge leeftijd ontdekte hij zijn passie voor koken, hij werkte in verschillende restaurants en zette zijn eigen cateringbedrijf op. Daarnaast is Danny te zien op 24Kitchen in programma’s als Zoals Alleen Oma Dat Kan, Grenzeloos Koken en De Makkelijke Maaltijd. Zijn eerdere kookboeken Danny's Azië en Zoals alleen oma dat kan zijn een groot succes en werden verschillende malen herdrukt.

'Met de recepten uit WOKKING LEKKER zet je binnen 30 minuten een gezonde, snelle en lekkere maaltijd op tafel.' – Danny Jansen

Titel: Wokking lekker | Auteur: Danny Jansen | Prijs: € 16,50 | omvang: ca. 160 pagina's | ɪsʙɴ: 978-94-005-0885-9 | Verschijnt: 12 september 2017

ɴʙ: graag bij gebruik van de auteursfoto de copyright Saskia Lelieveld vermelden.

Citaten
"Het boek staat vol met prachtige foto’s en op de foto’s waar hij zelf ook op staat, zie je zijn enthousiasme voor koken en zijn vrolijke persoonlijkheid ervan afspatten. " ENDLESS WEEKEND over ZOALS ALLEEN OMA DAT KAN